13 Eylül 2014 Cumartesi

Şeftalili Pasta












Merhaba ,okulların açılmasına sadece bir gün kaldı.Tabii mini mini birler geçen haftadan başladılar bile .Yorucu yoğun bir yıl bizi ,anneleri ve çocukları bekliyor olacak.Şimdiden herkese güç, kuvvet ve kolaylıklar diliyorum.Başarılı ,sağlıklı yeni bir dönem olsun bizlere :)Hazırlıklar bizde yapıldı yapılmasına ancak her n kadar hazır gibi gözüksekte okullar açılınca yine eksik listesi elimizde bir oyana bir buyana koşuşturacağımız aşikar:)
Hala pazarlarda güzel lezzetli şeftaliler bulabiliyorken bu tarifi yapmadan yaza veda etmeyin diyorum, nefis oluyor.Keki ve kreması daha önce buradan tarifini vermiş olduğum Alman Pastası 'nın aynısı.Sadece kremaya piştikten ve ılındıktan sonra minik minik şeftaliler ekledim.Pasta kekini de birkaç çorba kaşığı sütle ıslattım.Üzerini dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.



Afiyet olsun.



2 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmm nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ben son aldığım şeftalilerimle marmelat yaptım, ama birdaha alıp pastada yapmalıyım bence hele de haftasonu doğum günümse :)
ellerinize sağlık Seda Hanım :)

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails