23 Ekim 2013 Çarşamba

Minik Minik Prensesimin 1 Yaş Doğum Günü Sofrası




















Minik minik prensesim 1 yaşına girdi geçtiğimiz haftalarda.Doğum günü sofrasında olacak ikramlara büyük prensesimle karar verdik.Ablası kardeşi için özenle seçti tüm bu lezzetli mamaları.Soframızda neler mi vardı ?



. Zeytinyağlı dolma
. Peynirli Börek
. Mantarlı salata
. Közlenmiş patlıcanlı etimekli salata
. Portakallı Kek
. Bol çikolatalı muffin
. Mini tartöletler
. Kadayıflı Muhallebi
. Zeytin ezmeli çörek
. Mini sucuklu pizzalar


Sofrada en hızlı tükenen mini tartöletlerle başlayacağım tariflere...









Mini Tartöletler



Malzemeler ;

. Hazır tartölet kalıpları
. 200 ml krema
. 200 gr.bitter çikolata(pul kuvertür kullandım)
. 1 çorba kaşığı tereyağı

Yapılışı ;

. Çikolatayı,kremayı ve tereyağını cam bir kaba koyup benmari usulü eritin.Oda ısısına geldikten sonra buzdolabında donması için bir saate yakın bekletin.Krema sıkma torbasına çikolatalı karışımı aktarıp tartölet kalıplarına şekilli olarak sıkın.Üzerini dilediğiniz gibi süsleyin.



Afiyet olsun.








3 yorum:

Pinarintarifdeftet dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerınıze sağlık.sofra cok lezzetlı gorunuyor.prensesınızın dogum gununu kutlarım.nıce güzel yasları olsun.guzel günler gorsun..benım kızımda 11eylulde 1 yasına gırdı.zaman su gıbı gecıyor..sevgılerımı bırakıyorum..

Adsız dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım merhaba.dun senın sayfanda gormustum..zeytın ezmesı tarıfını not ettım denedım cok güzel oldu..bugünde sayfamda yayınladım.canım bende beklerım sayfama...sevgılerımı bırakıyorum canım...

Özgen dedi ki...

Yeni yaşı kutlu olsun bebeğinin sofra harika olmuş ellerine sağlık sevgiler...

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails