24 Eylül 2011 Cumartesi

Sucuklu Pazı Kavurması













Dolmasımı olsun yoksa kavurması mı derken baktım soğanları sarımsakları atmışım tavaya bir güzel sucuklu kavurmasını yaptım bu körpecik pazıların.Pazıları yıkayıp ayıkladım ince ince doğradım .Genişçe tencereye alarak kısık ateşte hiç su koymadan haşladım ve süzdüm.İki orta boy soğanı yemeklik doğrayıp tereyağ ve birazda sıvı yağ koyup tavada pembeleştirdim.Bir iki diş sarımsak ekledim.
Minik minik sucuk doğrayıp birazcıkda salça ekledim.Süzdüğüm pazıları koyup bir güzel kavurdum,tuz, karabiber ve pulbiber ekleyip tatlandırdım.Servis tabağına koyup sıcak sıcak sofraya getirdim.Yanında kıymalı börekle servis ettim :)) Afiyetle akşam soframızı süsledi:)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Pazıyı çok severim hr hali ile ellerine sağlık nefis görünüyor Sedacım

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sucuklu denemedim ama nefis duruyor,sebzesiz olmuyor değil mi? şifa olsun inşallah

LeylaK dedi ki...

pazı kavurmasını çok severim, sucuklu hç denemedim, enteresan. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Aycan dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok lezzetli ve güzel görünüyor pazı için alternatif bir tarif olmuş ellerine sağlık Seda'cığım Sevgiler:)

zeymurancafe dedi ki...

emınım çok lezzetlıdır ellerıne sağlık

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails