18 Mart 2010 Perşembe

İglo ile Hobimle Mutluyum Yemek Kursu Etkinliği


















Geçen akşam keyifli dakikalar geçirmemize sebep olan sevgili Tijen'cime, İglo'ya ve Hobimle Mutluyum Lezzet Okulu'na teşekkürlerimi iletiyorum.Bu vesile ile blog sayesinde tanıdığım ama yüzlerini daha önce hiç görmediğim sevgili Gülay ,Tijen ve Sevil'le tanışma fırsatı buldum.Çok samimi ve keyifli bir ortamda bu güzel yemekleri şefimiz Hüseyin Kurt ve Serkan Kılınç eşliğinde yaptık.O güzel dakikalardan birkaç foto...





















Etkinliğimiz başlamak üzere




















Şefimiz Hüseyin Kurt harika somonları fırına göndermek üzere :)





















Ağlamaklı gözlerle soğan doğrarken sevgili Sevil'cim













İglo Gurme karides,şunların güzelliğine bakın :)



Tarhanalı mezgit ve somon tabağı










harika somonlar







İglo'nun patatesleri (kurabiye patates diyorum ben onlara)









Sebze çorbası








Şefimizle egzersiz yapıyoruz :))













Sevgili Tijen ve Gülay









Karidesli Çin Böreği






























:))


















Çin Böreğinin malzemeleri






























































































































































































3 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim bende seninle tanıştığıma çok mutlu oldum .Kısacıkta olsa harika bir zaman geçirdim .
Tekrar görüşebilmek dilegiyle
seni çok sevdim bilesin.
Tijenim tekrar teşekkürler tatlım
inş. bende yazımı yarın yayınlayacağım hala hastayım :))

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim davetimi kabul edip geldiğin için çok ama çok teşekkür ederim. Seninla tanışmış olmak benim için ayrı bir mutluluk. Umarım yine böyle güzel zamanlarda görüşür keyifli zamanlar geçiririz.
Bu arada yazın yarım mı kalmış acaba canım.Malzemeler yazmışsın sonrasını göremedim:)))
Seni çok öpüyorum canım benim
Dip not: Sevilcim ne demek ben teşekkür ederim:))))

LEZZETİKRAM dedi ki...

tatlım ,Tijencim çok şeker ve çok incesin canım herşey çok güzeldi.
Bu arada ''malzemeler'' den sonra üç nokta (...) koymayı unutmuşum yazıya :))
hepinizle tanışmak çok güzeldi ,birdaha bir araya gelmek dileğiyle :)

Sayfalar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails